2014. december 30., kedd

Goodbye 2014!

A tavalyi évhez képest rettentő keveset írtam, konkrétan 132 bejegyzéssel kevesebbet. Mondhatnám, hogy ez a magánéletem rohamszerű javulásával köthető össze, de nem.. Szimplán csak ellustultam, rájöttem, hogy azzal, hogy kiírom magamból, még nem oldom meg a problémát, és ilyenek. De azért valamit mégiscsak megpróbálok most összehozni:
Hol is kezdjem? Leszögezem, hogy nem tudom hónapokra lebontani az évet. Sőt, ha visszagondolok a 2014-es évre (hű de fura, nagyon ráállt a kezem a 2013-ra), nem is tudok szinte annyira ominózus eseményt felemlegetni. Szokásos igazából: szeretlek - talán nem szeretlek - nem szeretlek - végre végleg túlléptem rajtad - nem szeretlek - talán megint egy picit szeretlek - szeretlek. Ez meg azt hiszem egész évben szinte. És most ha nagyon szeretnék szentimentális lenni, akkor így ment ez egészen 2014. április 13-ig. De ismét csak, nem. Az a nap, szerintem imádni és bánni fogom még jóóóó hosszúúú ideig. Nem is akkor gyakorolt rám AZ a személy igazán nagy hatást, akiről ez a nap szólt, hanem csak hónapokkal később. Valamikor június tájékán. Azóta viszont, folyamatosan a fejemben jár, szinte nincs olyan nap, amikor nem nyitom meg az adatlapját, nem nézem meg a fotóját, és nem jövök rá, hogy ez egy rettentő nagy hiba.. Viszont nem szeretném, hogy az egész évösszefoglalós dolog ennyire negatív hangvételt kapjon, így ezzel a gondolatmenettel inkább nem is foglalkozok tovább. Most itt vagy a fejemben, itt is maradsz egy darabig, nem teszek holnap éjfélkor nagy ígéreteket, hogy 2015-ben nem gondolok Rád és egyik napról a másikra elfelejtelek, mert ez nem így működik és kész.( de azért a maci meg a nyúl itt ül mellettem most is, jellemző )
És idáig tartott körülbelül a gondolataim értelmes fonala, elvesztettem az egészet, mert szóba hoztalak. Nagyszerű.
Június 6-án beköltözött a lakásba két minitornádó, a két legédesebb-legkedvesebb minitornádó, akik nélkül mostmár elképzelhetetlenek lennének a napjaink: Mixi és Jerry 

Ami dátumokat viszont mindenképpen ki KELL, hogy emeljek még:
május 2-10. : Barcelona ♥
június 9. : egy éve Orchida ♥
július 1. : egy éve a rendelőben :)
július 21-26. : 3 év után újra Bábolna ♥
(és április 13.)

Minden szempontból érdekes év volt, köszönöm Mindenkinek, aki a részese volt, szebbé tette.♥
Kívánok Mindenkinek csodálatos szilveszter estét, és még csodálatosabb új évet! Jövőre találkozunk!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése